Flyttat och umgåtts med familjen.

Det är vad jag har gjort i helgen. Har sagt hejdå till Fabriksgatan och hej till en annan. Nu bor jag inte längre vid södra stationen utan vil Centralstationen. Känns bra att ha flyttat dit jag har flyttat, kommer nog att trivas mycket bra där.

Idag är det sveriges nationaldag och mamma och pappa ska åka hem till Hälsingland igen. Har varit skönt att ha dem här. Leona ska med tåget kl 11 och jag ska kanske vara i stan i samma veva, så jag borde hoppa in i duschen, men allt blev så omständigt eftersom syster fortfarande sover och duschen är inne hos dem. :P

Ska åtminstone se om man kan göra lite frukost.

I veckan ska det bli toppenväder hela tiden och jag ser fram emot att spendera varje dag ute i solskenet!

Ciao!


Var förresten 3 år sedan som jag tog studenten. Otroligt!


Drygt 2.5 år sedan jag flyttade ifrån Silkeborg, här i en flyttlåda. :P


Omkring 2 år sedan som jag flyttade från Horsens.


Flyttade in i egen lägenhet i Ljusdal.



Omkring 1 år sedan jag hade utflyttningsfest och flyttade från Ljusdal och ner till Örebro.


Här inför fest med syster för ca 6 månader sedan i den gamla lägenheten..

Vilka år jag har haft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0