Chokladbollar

Jag och Sofie gjorde chokladbollar igår och idag är tallriken nästan helt slut.. Undrar hur det gick till? Antar att det lägger sig direkt på höfterna och röven.. Inte bra alls..

I övrigt då..? Jag har beställt biljett hem. Ska göra hemtentan hemma hos mamma och pappa i huset ute på landet. Slippa stressen från stan och slippa grannar som väsnas.

Känner mig lagom depp. Hängig och nere. Dags för sängen så den här dagen kan ta slut och en ny dag kan ta tag.
Vi hörs i luften!

Ps. Tänker på dig Sofie.


Kommentarer
Postat av: S.

Ha, ha, det där med chokladbollar känner jag igen! :-P :-D

2011-03-17 @ 11:29:09
URL: http://justnu-s.blogspot.com
Postat av: sofie

tack gumman <3

2011-03-20 @ 17:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0