Härliga onsdag!

Idag har jag varit på café med Annika och Erika. Var verkligen toppen att se tjejerna igen, som jag inte sett på ett tag. Vi pratade om allt som vi inte pratat om under tiden vi varit ifrån varandra och om vad som komma skall. :) Tack tjejer, ni är toppen! <3

I övrigt är jag klar med tentan. YAY! Så imorgon ska jag bara ta det lugnt, hälsa på mina kära arbetskamrater som jag tycker så mycket om och bara vara.

På fredag bär det av till Gävle. Ska träffa Anna över en fika och umgås med henne, har inte träffats sen jag flyttade till Örebro! Och sen så komer syrran upp och då ska vi umgås med kusinvitamin och lilla Ella.

Nu ska jag umgås med mina päron och ska förresten skriva ett CV och personligtbrev!

Ciao mina kära. :)

   
Underbara vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0