Bloggtorka!

Vad har hänt sen sist och vad ska hända? Jag har varit på intervju med Bauhaus och det gick bra, jag fick jobb hos dem, dock deltid. Jag ska på introduktion om 2 veckor och sen är det bara att hålla tummarna för att de ringer in mig mycket snart. :)

I övrigt ska jag blondera mig igen, tröttnat lite på att vara mörk och nu när sommaren kommer så finns det väl inget mer somrigt än att vara blondina. ;)

Ska beställa biljetterna för mig och Leona ner till KBH i juli. Kommer endast kosta 1570 kr för 2 vuxna! Galet! :D

Vädret i Örebro har blivit.. Dött. Grått, tråkigt, kallt, ruggigt, jag har stängt in mig i lägenheten i några dagar nu.

I övrigt då? Åker ganska mycket på dans och funderar på att dra till Norrköping imorgon för dans till Whalströms.. Jag som hatar Whalströms. :P Men Det var några stycken som tyckte jag skulle åka, så vi får se vad jag bestämmer mig för. Har ju inget annat planerat?

Lyssnar på foxmusik och drömmer mig bort.. Bort från Giddens som jag bara gärna vill spy på just nu! BLÄ!

Hmm.. vad finns det mer att berätta? Jag ska till läkaren på torsdag! Längtar! Sen måste jag köpa en ny skena eftersom den jag hade har försvunnit. :(

Nä, nu ska jag återvända till Giddens, tror att han blir glad då.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: pappa

Verkar ändå rätt lovande, inte för att jag vet vem Giddens är men jag skulle välja dansband före honom.



Kramar från Pappa

2011-05-05 @ 19:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0