Rockfestival

Idag ska jag iväg på lite rockfestival med Helena. Synd att inte vädret är bättre, men det blir tjocktröja på och sen lite rocktema, så man passar in bland folket. ;D

Tentaveckan börjar på måndag, är färdig med instuderingsfrågorna så jag tänker börja redan imorgon eller ikväll. Antingen det eller börja packa inför min flytt. Oavsett om det blir flytt till helgen eller helgen därpå så kan det vara en bra idé att börja packa så smått. Kanske packa över kläder i stora säckar osv.

Nu ska jag göra mat, sen hoppa in i duschen och göra mig iordning för festivalen. Först lite förfest dock hemma hos Helena. ;D

Ciao!


Det blev en bild från förra lägenheten då vi målade om toaletten. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0