Styrketräningsgenomgång på Friskis

Igår var jag på Friskis och fick gå igenom maskinerna med världens muskelknutte. Man blev nästan lite rädd för honom vid första ögonblicket, men vilken ödmjuk och härlig kille det var! Han fick en verkligen att känna sig avslappnad och lugn där man gick runt och fick gå igenom varje maskin. Jag var tydligen MYCKET starkare i de flesta musklerna än vad jag trodde! Det kändes ju otroligt skönt, att man inte är så svag ändå. Jag kan skryta med att i förhållande till när jag styrketränade i Silkeborg och nu så klarar jag ca 15 kg MER än Då. :D TOPPEN!

Sommarsnygg 2011 here I come! :D


Nya håret. :)

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Nu känner jag igen dig. Jättesnyggt. Kram mamma

2011-05-16 @ 19:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0