Ännu en vårdag.

Imorgon är det skärtorsdagen och därmed börjar påsken 2012. Idag har det varit soligt och skapligt varmt ute, sisådär 10 grader, men det har blåst så det var vinterjackan som gällde ändå.
Cykeln fick punktering i förrgår och jag var och hämtade den idag. Nu är den verkligen fixad för sommaren, eftersom jag gjorde en service på den för ca 1 månad sen. :)
Packningen är i full gång och självklart är man ute i sista sekund. Flyttar till nya lägenheten i helgen. Känns pirrigt. Måste ha fler flyttlådor, åker nog till Marieberg imorgon med bussen och införskaffar fler.
Klockan är halv sju på kvällen men solen är fortfarande framme. På trots att jag känt mig ledsen den senaste veckan så känns det som om att det är på bättringsvägen och nu vänder det. Glädjen börjar infinna sig igen. Kan inte gå och hänga läpp.
Nyfrillad som jag är så ska jag nu se framåt. Livet kan bara bli bättre!
Kram på er och glad påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0